Szkolenia zamknięte z kompetencji miękkich


Kompetencje miękkie to przede wszystkim zarządzanie własnymi zasobami, takimi jak umiejętności interpersonalne i osobiste, m.in.: motywacja, asertywność, kreatywność, negocjacje, autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, zdolności perswazyjne czy delegowanie zadań. Świadome podejście do własnego rozwoju, poprzez stopniowe budowanie swojej wiedzy i umiejętności, przynoszą nie tylko pozytywne i długotrwałe efekty, ale często otwierają nowe możliwości zawodowe.

Przedstawiamy nasze specjalizacje w obszarze kompetencji miękkich oraz przykładową tematykę jaką możemy zrealizować w formie szkoleń zamkniętych. Każdy z programów dopasowujemy do indywidualnych realiów i specyfiki firmy. Projekty realizujemy na terenie całej Polski.

Zachęcamy do kontaktu, abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby i przedstawić propozycję rozwiązań!

Zobacz jaką stosujemy metodologię i w jaki sposób realizujemy szkolenia zamknięte!

 Czytaj więcej 

Zarządzanie

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Techniki zarządzania zespołem
  • Komunikacja w zespole
  • Planowanie pracy zespołu i wyznaczanie celów
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Motywowanie i inspirowanie zespołu
  • Feedback menedżerski
  • Prowadzenie rozmowy rocznej
  • Przeprowadzanie trudnych rozmów z pracownikami
  • Debiut menedżerski
  • Budowanie autorytetu szefa
  • Asertywność w pracy menedżera
  • Zarządzanie konfliktem
  • Zarządzanie przez cele
  • Zarządzanie czasem i organizacja pracy w zespole
  • Zarządzanie metodą coachingową
  • Przywództwo – wizerunek, charyzma, autorytet, wywieranie wpływu
  • Kobieta Lider
  • Zarządzanie pracownikami z pokoleń „X”, „Y”, „Z”
  • Zarządzanie pracownikami w zmianie organizacyjnej
  • Współpraca w zespole międzykulturowym
  • Lider Innowacyjności

Współpraca w zespole

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Komunikacja w zespole
  • Teamworking - budowanie współpracy zespołowej
  • Coaching zespołowy
  • Techniki twórcze w rozwiązywaniu problemów w zespole
  • Prowadzenie burzy mózgów w zespole
  • Mind mapping w pracy zespołowej

Zarządzanie projektem

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Menedżer projektu - organizacja i zarządzanie projektem
  • Budowanie i prowadzenie zespołu projektowego
  • Zarządzanie ryzykiem w projekcie
  • Planowanie budżetu i zarządzanie kosztami projektu

Negocjacje

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Trening negocjacji handlowych dla początkujących
  • Trening umiejętności wywierania wpływu w negocjacjach
  • Negocjacje zakupowe
  • Negocjacje handlowe
  • Zaawansowane techniki negocjacji
  • Trening negocjacji handlowych dla zaawansowanych

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Autoprezentacja, budowanie wizerunku i profesjonalny dress code
  • Trening wystąpień publicznych
  • Business storytelling
  • Trening głosu
  • Techniki prowadzenia efektywnych spotkań
  • Prezentacja produktu/usługi
  • Myślenie wizualne w prezentacji biznesowej
  • Retoryka w wystąpieniach publicznych
  • Trening medialny

Rozwój osobisty

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Biznesowy dress code, savoir-vivre i autoprezentacja
  • Trening asertywności
  • Efektywna komunikacja interpersonalna
  • Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Zarządzanie czasem i produktywność osobista
  • Techniki przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
  • Trening zarządzania i redukcji stresu
  • Techniki radzenia sobie ze zmianą zawodową
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Trening kreatywności
  • Trening mind mapping
  • Techniki efektywnego zapamiętywania
  • Trening szybkiego czytania
  • Trening umiejętności prezentacyjnych

Zarządzanie zespołem sprzedażowym

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Planowanie efektywności sprzedaży
  • Rekrutacja zespołu sprzedażowego
  • Prowadzenie spotkań zespołu sprzedażowego
  • Motywowanie zespołu sprzedażowego
  • Asertywność w pracy managera sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym
  • Zarządzanie pracownikami z pokoleń „X”, „Y”, „Z” w zespole handlowym
  • Rytuały w skutecznym zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • Raporty sprzedażowe - jako narzędzie motywowania i zwiększania efektywności sprzedaży
  • Coaching sprzedażowy

Sprzedaż bezpośrednia

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Psychologia klienta w sprzedaży
  • Skuteczna komunikacja w relacjach z klientami
  • Planowanie i organizowanie własnej pracy w sprzedaży
  • Telefoniczne umawianie spotkań z klientami
  • Skuteczne spotkanie sprzedażowe
  • Techniki sprzedaży B2B/B2C
  • Profesjonalna prezentacja handlowa
  • Autoprezentacja z elementami savoir-vivre podczas spotkania sprzedażowego
  • Techniki sprzedaży oparte na relacjach
  • Techniki pokonywania obiekcji i finalizacji sprzedaży
  • Prospecting – sztuka docierania do nowych klientów
  • Skuteczne metody budowania lojalności klientów
  • Jak zatrzymać klienta i zwiększyć jego lojalność wobec firmy - kluczowe działania posprzedażowe
  • Jak efektywnie realizować dosprzedaż produktów
  • Techniki pozyskiwania poleceń
  • Asertywność w sprzedaży
  • Metody wywierania wpływu i lingwistyka w sprzedaży
  • Zarządzanie relacjami z klientami VIP
  • Sprzedaż towarów luksusowych
  • Skuteczna sprzedaż usług niematerialnych
  • Autotywacja w sprzedaży
  • Negocjacje handlowe
  • Sprzedaż i obsługa klienta dla pracowników sklepów i punktów usługowych – sprzedaż bezpośrednia
  • Strategie etycznego pozyskiwania klientów konkurencji
  • Trening on the job dla sprzedaży

Sprzedaż telefoniczna

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Telefoniczne umawianie spotkań
  • Techniki telefonicznej prezentacji i sprzedaży
  • Jak realizować zimne i gorące telefony?
  • Skuteczny telemarketing - prezentacja produktu/usługi przez telefon
  • Trening głosu
  • Techniki wywierania wpływu w rozmowach telefonicznych z klientami
  • Automotywacja w sprzedaży telefonicznej
  • Negocjacje przez telefon
  • Telewindykacja
  • Asertywność i zarządzanie emocjami w rozmowie telefonicznej

Bezpośrednia obsługa klienta

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Standardy obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim
  • Sztuka komunikacji w obsłudze klienta
  • Savoir-vivre w obsłudze klienta
  • Standardy komunikacji pisemnej i elektronicznej w obsłudze klienta
  • Profesjonalna obsługa klienta dla pracowników sklepów, punktów usługowych, recepcji
  • Techniki asertywności w obsłudze klienta
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta
  • Obsługa klienta w procesie reklamacji
  • Obsługa klienta VIP

Telefoniczna obsługa klienta

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
  • Skuteczna telefoniczna windykacja
  • Prezentacja produktu/usługi przez telefon
  • Trening emisji głosu
  • Techniki asertywności w obsłudze telefonicznej klienta
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze telefonicznej klienta
  • Telefoniczna "trudnych" klientów
  • Sztuka profesjonalnego udzielania informacji przez telefon

HR, kadry, trenerzy

Proponowane tematy szkoleń zamkniętych:

Jeżeli szukasz konkretnych rozwiązań z danego obszaru, skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dobrać odpowiedni temat szkolenia i przygotujemy program specjalnie dla Ciebie.

  • Prawo pracy dla managerów i specjalistów działów HR i kadr
  • Systemy motywacyjne
  • Skuteczne metody rekrutacji
  • Modele i profile kompetencyjne
  • Projektowanie systemów szkoleń
  • Ocena roczna/okresowa pracowników
  • Prowadzenie rozmowy oceniającej
  • Zarządzanie wiedzą
  • Trener wewnętrzny
  • Trener produktów
  • HR jako Business Partner
  • Wywiad rekrutacyjny

Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące organizacji szkolenia zamkniętego z któregoś z powyższych tematów lub z innego interesującego Cię obszaru, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Bezpłatna konsultacja
Wybierz temat rozmowy i dogodny dla Ciebie termin, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.