Slide background

Podczas szkolenia

Poznasz sposoby identyfikowania typów klientów, tak aby skuteczniej prowadzić sprzedaż

Poznasz metody reagowania w trudnych sytuacjach w rozmowie z różnymi typami klientów

Zdobędziesz nowe umiejętności związane ze świadomym doborem sposobu komunikacji do wybranych typów klientów

Zwiększysz skuteczność zarządzania przebiegiem rozmów z klientami

{{----}}

Korzyści dla uczestników

IDENTYFIKACJA TYPÓW KLIENTÓW

zdobędziesz umiejętność szybkiej i trafnej identyfikacji oczekiwań klientów wobec Ciebie i Waszego spotkania. Dowiesz się co dany typ klienta lubi, czego nie akceptuje, co go stresuje i jaki rodzaj języka do niego przemawia.

DOBRANY JĘZYK KOMUNIKACJI

zwiększysz umiejętność w pełni świadomego oddziaływania na klientów i dopasowania swojego stylu komunikacji do ich potrzeb i psychologicznych preferencji.

ZARZĄDZANIE SPOTKANIEM SPRZEDAŻOWYM

nauczysz się lepiej zarządzać relacjami międzyludzkimi i nawiązywać kontakt z każdym, nawet tzw. trudnym klientem. Będziesz wiedzieć, w jaki sposób prowadzić rozmowę, aby zminimalizować ryzyko irytacji klienta i zwiększyć jego zainteresowanie oraz szacunek wobec Ciebie.

WZROST SPRZEDAŻY

umiejętność lepszego dostosowania prezentacji pozwoli Ci na zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych.

DŁUGOFALOWE RELACJE

zwiększysz lojalność klientów, ponieważ będą mieli poczucie, że doskonale znasz i rozumiesz ich oczekiwania.

PRECYZYJNE PRZYGOTOWANIE DO ROZMÓW

znajomość typologii klientów pozwoli Ci na lepsze przygotowanie do rozmowy, dzięki czemu zyskasz pewność siebie i zwiększysz komfort własnej pracy.

Program szkolenia

 

 PSYCHOLOGIA KLIENTA

  • Typy psychologiczne klientów
  • Postawy, zachowania, oczekiwania i decyzje zakupowe klientów
  • Czego wybrane typy klientów nie lubią, a co doceniają?
  • Metody szybkiego rozpoznawania określonych typów klientów

 

DOSTRAJANIE DO KLIENTA W ROZMOWIE SPRZEDAŻOWEJ

  • Na czym polega dostrojenie do kliena i jak to umiejętnie zrobić?
  • Techniki dostosowywania komunikatów do psychologicznych potrzeb klienta
  • Czego nie robić i nie mówić w kontaktach z danymi typami klientów?
  • Słowa tabu, słowa klucze - komunikacyjne vademecum

 

 TRENING PROWADZENIA ROZMÓW Z RÓŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW

  • Jakie pytania zadawać klientom ze względu na typ, jaki reprezentują?
  • W jaki sposób prezentować produkt/usługę ze względu na typ klienta?
  • Jak przedstawiać rozwiązanie, rekomendacje?
  • Reagowanie na trudne pytania klientów
  • Jak prowadzić rozmowę sprzedażową, w której nie mamy możliwości odgadnięcia typu klienta?

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi © JerBa Skills.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia

  • maksimum praktyki
  • dyskusje
  • ćwiczenia
  • mini wykłady
Zapraszamy do świata rozwoju!

Czekamy na Ciebie, zgłoś się już dziś.

Polecamy również

Bezpłatna konsultacja
Wybierz temat rozmowy i dogodny dla Ciebie termin, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.