Slide background

Podczas szkolenia

Dowiesz się, jak dzięki raportom uzyskać szerszy i pełniejszy obraz postępów w realizacji strategii sprzedaży.

Poznasz metody, dzięki którym sprawniej zastosujesz wyniki raportów do motywowania, oceniania i planowania pracy handlowców.

Dowiesz się, jak korzystać z wniosków raportu do podnoszenia wydajności swojego zespołu handlowców.

Zdobędziesz wiedzę, jak bardziej czytelnie i przejrzyście prezentować informacje i wnioski z raportów przed przełożonymi.

{{----}}

Korzyści dla uczestników

LEPSZY DOBÓR WSKAŹNIKÓW

Będziesz wiedzieć, które dane są szczególnie użyteczne i powinny się znaleźć w profesjonalnym raporcie sprzedażowym, aby ich późniejsza analiza była bardziej skuteczna.

INTERPRETACJA WYNIKÓW

Będziesz potrafić właściwie interpretować informacje zawarte w raporcie oraz przekształcać je na wnioski indywidualne i systemowe, kształtujące produktywne działania w środowisku pracy

ZARZĄDZANIE WNIOSKAMI Z RAPORTÓW

Dowiesz się jak wykorzystać dane z raportów do motywowania, oceniania i planowania standardów pracy sprzedawców i menedżerów.

PREZENTACJA RAPORTÓW PRZED ZARZĄDEM

Będziesz wiedzieć jak jeszcze ciekawiej i bardziej przejrzyście zaprezentować kluczowe informacje i wnioski z raportów przed przełożonymi.

Program szkolenia

 

PROJEKTOWANIE

 

UŻYTECZNOŚĆ 
DANYCH

 

INTERPRETACJA

 

ZARZĄDZANIE 
WYNIKAMI

 

PREZENTACJA 
WNIOSKÓW

 

TWORZENIE 
STANDARDÓW

Szkolenie 1-dniowe


1.  
Jakiego typu daneszczególnie użyteczne i powinny się znaleźć w każdym profesjonalnym raporcie sprzedażowym?

 

2.   Rola współczynników sukcesu bądź porażki w sprzedaży, które będą bazą i punktem wyjścia do właściwej interpretacji wyników raportów.

 

3.   Najczęściej popełniane błędy przy projektowaniu narzędzi do raportowania wyników sprzedaży.

 

4.   Jak właściwie odczytywać informacje zawarte w raportach? Kluczowe obszary i najczęstsze pułapki interpretacyjne.

 

5.   Przekształcanie danych zawartych w raportach w wiedzę dotyczącą postępów pracy w sprzedaży i rozliczania z realizacji planów sprzedażowych.

 

6.   Planowanie procesów sprzedażowych, wyciąganie wniosków indywidualnych oraz systemowych na podstawie analizowanych wyników.

 

7.   Zarządzanie aktywnością przedstawicieli handlowych przy wykorzystaniu raportów sprzedażowych.

 

8.   Jak stosować raporty sprzedażowe do motywowania przedstawicieli handlowych?

 

9.   Prezentacja wniosków z raportów przed przełożonymi.

 

10.   Kształtowanie standardów pracy sprzedawców i menedżerów sprzedaży przy wykorzystaniu odpowiednich danych.

 

Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi © JerBa Skills.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia

  • analizy przypadków
  • mini wykłady
  • ćwiczenia indywidualne
  • symulacje sytuacyjne

Bezpłatna konsultacja
Wybierz temat rozmowy i dogodny dla Ciebie termin, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.