Slide background

Podczas szkolenia

Poznanie profesjonalnych standardów obsługi klienta

Zdobycie umiejętności prowadzenia sprzedażowych rozmów telefonicznych

Poznanie technik sprzedaży i metod prezentacji produktów

Poznanie profesjonalnych standardów obsługi klienta

{{----}}

Korzyści dla uczestników

ROLA I CELE SPRZEDAŻOWE

Wzrost świadomości własnej roli jako sprzedawcy i zakresu swojego wpływu na realizację celów sprzedażowych

TECHNIKI KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI

Większy repertuar technik komunikacyjnych w rozmowach z klientami

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW

Poznanie metod pozyskiwania nowych klientów i wzbudzania ich zaufania

REALIZACJA POTRZEB KLIENTÓW

Wzrost umiejętności rozpoznawania i adekwatnego reagowania na potrzeby klientów

WZROST SPRZEDAŻY

Efektywniejsza realizacja sprzedaży oferowanych produktów/usług

POKONYWANIE OBIEKCJI KLIENTÓW

Lepsze radzenie sobie z obiekcjami i wymówkami klientów

Program szkolenia

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA - PSYCHOLOGIA KLIENTA (szkolenie nr. 1)

W programie:

  • Praktyczne zastosowanie standardów profesjonalnej obsługi klienta
  • Ja jako reprezentant firmy i marki
  • Know-how profesjonalnego wizerunku w kontaktach z klientami
  • Jak klienci interpretują mowę ciała osób obsługujących?
  • Metody rozpoznawania komunikatów niewerbalnych u klientów - trening
  • Techniki wpływania na pozytywną relację z klientami w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
  • Trening głosu - trening zwiększania wyrazistości wypowiedzi
  • Czego oczekują klienci?
  • ABC typologii klientów - techniki rozpoznawania zachowań i oczekiwań różnych „typów” klientów – diagnoza własnego stylu
  • Trening dostosowania komunikacji do określonych typów klientów - ćwiczenia

ZADANIE 1: po szkoleniu uczestnicy otrzymają zadanie polegające na praktycznym zastosowaniu poznanych narzędzi z zakresu obsługi klienta. Na kolejnym szkoleniu nastąpi omówienie efektów zrealizowanego zadania.

 

KOMUNIKACJA I PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY (szkolenie nr. 2)

W programie:

  • Najważniejsze zasady efektywnej komunikacji sprzedażowej
  • Komunikacja pozytywna w obsłudze i sprzedaży
  • Czym jest proaktywna postawa wobec klientów i jak ją stosować?
  • Rola komunikacji interpersonalnej w procesie budowania relacji z klientami
  • Jak umiejętna komunikacja wpływa na wizerunek firmy i skuteczność własnych działań
  • Trening aktywnego słuchania w kontaktach z klientami
  • Trening precyzowania i zgłębiania uzyskiwanych od klientów informacji 
  • Zasady budowania jasnych i zrozumiałych wypowiedzi w kontaktach z klientami - ćwiczenia
  • Narzędzia komunikacyjne skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji - ćwiczenia
  • Komunikacja sprzedażowa, słowa - tabu i słowa - klucze w relacjach z klientami 

ZADANIE2: po szkoleniu uczestnicy otrzymają zadanie polegające na praktycznym zastosowaniu poznanych narzędzi komunikacyjnych. Na kolejnym szkoleniu nastąpi omówienie efektów zrealizowanego zadania.

TECHNIKI SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY I POKONYWANIA OBIEKCJI W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM I TELEFONICZNYM (szkolenie nr. 3)

W programie:

  • Rola i postawa sprzedawcy w procesie bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta
  • Najczęściej popełniane błędy w procesie sprzedaży
  • Techniki pozyskiwania klientów B2C oraz B2B
  • Metody nawiązywania kontaktu z klientami i zdobywania ich zaufania
  • Badanie i wzbudzanie potrzeb - trening zadawania pytań
  • Metody prezentowania najbardziej dopasowanych rozwiązań do potrzeb klientów - ćwiczenie
  • Język korzyści i sztuka doboru odpowiedniej argumentacji w procesie sprzedaży - ćwiczenie
  • Trening pokonywania obiekcji i wymówek klientów w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim
  • Bank zwrotów wspierających pozytywne i sprawne rozwiązywanie trudnych sytuacji
  • Finalizacja sprzedaży – jak ją skutecznie wykonać - ćwiczenia
  • Działania posprzedażowe – metoda utrzymywania relacji z klientami

Programy szkoleń chronione są prawami autorskimi © JerBa Skills.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • testy
  • burze mózgów
Zapraszamy do świata rozwoju!

Czekamy na Ciebie, zgłoś się już dziś.

Bezpłatna konsultacja
Wybierz temat rozmowy i dogodny dla Ciebie termin, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.