Slide background

 

Podczas szkolenia

rozbudowanie osobistych kompetencji prezentacyjno-sprzedażowych

poznanie technik prezentacji wyróżniających ofertę i sprawiających lepsze jej zapamiętanie

poznanie technik neutralizujących obiekcje i wymówki klientów

rozwój zdolności przygotowania trafniejszych prezentacji dostrojonych do różnych klientów oraz ich potrzeb

poszerzenie umiejętności wzbudzania zaangażowania i aktywizacji klientów podczas prezentacji

rozwój umiejętności finalizowania prezentacji sprzedażowej

{{----}}

Korzyści dla uczestników

WYRÓŻNIONA PREZENTACJA

uporządkowana, konkretna i dopasowana do potrzeb klienta prezentacja to szansa na większą liczbę sfinalizowanych kontraktów

WZROST POTENCJAŁU SPRZEDAŻY

atrakcyjna, intersująca i nietuzinkowa prezentacja to gwarancja, że klient zapamięta i wybierze właśnie Twoją ofertę

LEPSZE DOSTROJENIE DO KLIENTÓW

zwiększenie zaangażowania klienta w trakcie prezentacji, dopasowanie do niego sposobu komunikacji to szansa na nawiązanie nici porozumienia z klientem, pozytywną decyzję o wyborze Twojej oferty i owocną współpracę w przyszłości

BANK METOD POKONYWANIA OBIEKCJI

nawet najlepiej przygotowana prezentacja może przynieść fiasko, jeśli nie przygotujesz się na kontrę klienta. Umiejętność poradzenia sobie z obiekcjami klientów to większa pewność siebie i warunek skutecznej sprzedaży

Program szkolenia

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA W PREZENTACJI HANDLOWEJ

  • przekonania na temat sprzedaży i klientów - przełamywanie schematów myślenia
  • coś więcej niż znajomość oferty - zachowania handlowca, które zwiększają skuteczność jego relacji z klientem
  • predyspozycje i silne strony - jak je eksponować i wykorzystywać w kontakcie z klientem?
  • co widać i co wpływa na klienta, a co nie zostało powiedziane - skuteczność prezentowania oferty handlowej, a komunikacja niewerbalna, dress-code, savoir-vivre

 

IDENTYFIKACJA I ORIENTACJA NA KLIENTA W PREZENTACJI

  • czego oczekuje klient, a czego unika podczas spotkania z handlowcem?
  • co wpływa na decyzję klienta o dokonaniu zakupu?
  • co w zachowaniu handlowca wobec klienta zwiększy szanse powodzenia?
  • jak rozpoznawać różne typy klientów i dostrajać się do ich potrzeb i sposobu komunikacji?

PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI HANDLOWEJ

  • cel, struktura i styl prezentacji
  • jakie informacje zamieścić w prezentacji handlowej?
  • wizualizacja w prezentacji handlowej - narzędzia wspomagające wykonanie wyróżniającej się prezentacji
  • balansowanie treści prezentacji, korzyści dla klienta, cech wyróżniających, argumentów

 

REALIZACJA PREZENTACJI HANDLOWEJ

  • psychologiczne reguły skutecznej prezentacji - techniki wywierania wpływu
  • techniki otwierania spotkania, wzmacniające autorytet i nadające strukturę spotkania
  • kontraktowanie przebiegu spotkania
  • prezentacja handlowa w ujęciu potrzeb klienta i specyfiki jego biznesu
  • badanie poziomu emocjonalnej gotowości do zakupu - techniki zwiększające szansę na pozytywną finalizację prezentacji

 

INTENSYFIKACJA EFEKTU PREZENTACJI

  • wypowiedzi wzmacniające i osłabiające autorytet w trakcie prezentacji handlowej
  • techniki uprzedzania trudnych pytań klientów i obiekcji
  • metafory i analogie, anegdoty, trafne porównania - techniki zwiększające atrakcyjność prezentacji sprzedażowej

ANGAŻOWANIE KLIENTA

  • techniki zadawania pytań angażujących
  • techniki aktywizacji klienta w trakcie prezentacji
  • metoda łagodzenia wzburzonych emocji lub angażowania w sytuacji utraty zainteresowania klienta

 

NEUTRALIZACJA OBIEKCJI I WYMÓWEK KLIENTA

  • techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta związanymi z: ceną, zawartością oferty, konkurencyjnymi propozycjami
  • techniki radzenia sobie z wymówkami klienta m.in. brakiem czasu, odkładaniem w czasie, niechęcią zmiany aktualnego dostawcy

 Program szkolenia chroniony jest prawami autorskimi © JerBa Skills.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Analizy case studies
  • Role play
  • Prezentacje rozwiązań

Polecamy również

Bezpłatna konsultacja
Wybierz temat rozmowy i dogodny dla Ciebie termin, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.